Sunday, April 13, 2014

Tian.ro imi sare in ajutor

Posted by Unknown | 12:17 AM Categories:


produse bio naturale
Ziua de nastere a mamei mele se aproprie mai repede decat as fi crezut, iar eu inca nu i-am cumparat nici un cadou. Sincer, dupa atatia ani in care a primit cadouri, ai spune ca nu este nimic ce sa mai pot sa-i ofer, insa ea este femeie, iar asta inseamna ca intotdeauna exista ceva ce isi doreste.

In acest an incerc sa nu ii mai ofer doar un simplu cadou, un simplu obiect lipsit de valoare. De exemplu, anul trecut , doar cu 2 zile inainte de ziua ei de nastere mi-am amintit ca trebuie sa-i iau un cadou, dar avand in vedere ca timpul a fost scurt, iar originalitatea mea era plecata in vacanta, am ales sa-i cumpar doar o vaza. Da, stiu, doar o vaza afurisita, insa ei i-a placut, sau cel putin a mascat foarte bine dezamagirea.

Ei bine, in acest an vreau sa fie diferit. Este drept ca din nou nu mi-am amintit cu foarte mult timp inainte de ziua ei de nastere, insa acum pot sa spun ca am de partea mea un aliat, TIAN.ro.

Nu am de gand sa mint, chiar nu cunosc gusturile mamei mele indeajuns de bine pentru a face o lista cu tot ceea ce si-ar dori. Imi amintesc ca acum cativa ani am incercat, cand eram doar un pusti, insa acea lista nu a fost una foarte lunga.  Lista era ceva de genul acesta :

1.Ruj
2.Ciocolata
3.Haine
4.Bomboane
5.Pizza

Da, recunosc, inca nu implinisem 10 ani pe vremea cand am facut aceasta lista, de aceea cateva dintre lucrurile care se alfa pe lista imi placeau si mie.

Asadar, anul acesta, TIAN.ro mi-a usurat foarte mult munca, si in mai putin de 20 de minute am gasit exact ceea ce-mi doream, sau cel putin ce cred ca mama mea isi doreste.

Ruj de Buze City Style
Primul lucru pe care am de gand sa-l cumpar este acest Ruj de Buze City Style. Sunt absoulut sigur ca are sa-i incante inima, si nu doar inima, dar si buzele. Nu sunt eu un expert in ale rujurilor, insa din ce am citit pe site, cu siguranta poate satisface asteptarile ei.
Oja Pro Visage

Iar daca ar fi sa-i cumpar inca un lucru, ei bine, acela ar fi cu siguranta Oja Pro Visage. Pe site scrie ca aceasta oja "contine ingrediente profesionale pentru o manichiura extrem de rezistenta.". Deci , la naiba, ce-si poate dori mai mult?! In plus, preturile sunt parca formate exact pentru buzunarul meu,.

Deci, tu ce-ti cumperi de pe TIAN.ro?

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube