Thursday, April 10, 2014

Nu trebuie sa lipseasca o rochita de la Carmencita

Posted by Jucarii | 6:05 PM Categories:
Am vazut pe un site foarte interesant, niste rochii care imi plac foarte mult. Acestea sunt niste rochite de vara casula, din bumbac, pe care as vrea sa le am si eu in garderoba mea. Vreau ca vara aceasta sa imi   schimb toata garderoba de vara fiindca nu am mai reusit de cativa ani sa imi cumpar lucruri noi si cele pe   care le am acum sunt deja folosite de zeci de ori. Am prins un contract foarte mare asa ca as avea destui   bani sa imi innoiesc garderoba.

Acum ca voi avea o functie foarte mare, trebuie sa am grija de mine si sa   ma imbrac cat mai bine. Am gasit la Carmencita Boutique, niste rochii foarte interesante pe care vreau   neaparat sa mi le iau. Mie imi plac la nebunie rochiile de vara fiindca sunt cele mai interesante si ma   simt in largul meu. Au lansat recent o super colectie de haine.

Daca vrei sa vezi noua colectie de haine de vara poti sa accessezi site-ul celor de la carmecita. Deja au pus la vanzare cele mai tari haine care   se poarta in aceasta vara, in special la doamne. Mie imi plac foarte mult si d-abia astept sa iau primul   salariu pentru a face un pic de shopping. Practic, o sa renunt la toate hainele vechi si le voi inlocui cu   unele noi si foarte frumoase. Ca sa fie totul bine, voi incerca sa iau doar lucruri de calitate si rochii care   sa ma poata avantaja si sa imi scoata in evidenta silueta.

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube