Sunday, April 26, 2015




Te-ai gandit vreodata ca sanctoarul fericirii tale, adica casa ta, nu te multumeste? Ca, desi ai investit sume uriase de bani in ea pentru a construi o casa de lux, ceva totusi ii lipseste?


Trebuie sa recunosc ca asta am simtit eu acuma o bucata de timp. Simteam ca trebuie sa fac o schimbare, eram tot mai nemultumit cu infatisarea casei mele pe zi ce trece. Asa i-am descoperit pe cei de la CoArtCo.

profile decorative din polistiren personalizate pentru fatade case"Calitatea este cartea noastra de vizită, așa cum puteți observa în portofoliul nostru de lucrări."


Aceasta fraza mi-a ramas incriptata in minte dupa ce le-am descoperit site-ul, iar odata cu asta, am realizat faptul ca spun adevarul. In mod cert acestia erau supereroii casei mele. 


Imi doream ceva cu stil, care sa atraga privirea si sa iti lase un sentiment de incredere, sa fie unic si in acelasi timp macar putin impunator. Stiu, sunt pretentios, mai ales avand in vedere si faptul ca bugetul meu era destul de limitat. 

In cele din urma se pare ca  bugetul nu a insemnat o problema. I-am contactat pe cei de la CoArtCo si le-am povestit ceea ce mi-as dori. Ei mi-au recomandat Profile Personalizate, iar in cele din urma s-a dovedit a fii cea mai buna alegere. 

 

Eu am fost interesat de profilele de exterior, care sunt realizate din polistiren A200, cu densitatea de 30 kg/ m3 si sunt grunduite in doua straturi cu o rasina grunjoasa, care le ofera o rezistenta foarte ridicata si indelungata. Aceasta rasina este adaptata climei din tara noastra, cu ierni geroase si veri calduroase.

Pentru a ma convinge de calitatea produselor acestora, le-am facut o vizita scurta la showroom in Bucuresti, pe strada Miron Costin, nr. 20, Sector 1. Acolo am aflat ca toate produsele CoArtCo sunt produse integral in Romania, acest lucru reprezinta un avantaj in ochii mei, eu fiind mai nationalist de felul meu. 


Cum am comandat profilele decorative? Foarte simplu:

Am intrat din nou pe site-ul lor, am ales profilele pe care le doream, le-am trimis dimensiunile necesare si gata. Ei mi-au trimis prin curier totul. Plus, echipa lor de profesionisti au venit si am montat totul, intr-un timp remarcabil de scurt. 
  
Acum casa mea are un aer unic, cu totul special, si imi ofera increderea de care aveam nevoie. Datorita acestor experti in arta decorarii casa mea acuma straluceste, atrage priviri, este impunatoare si te face sa-ti doresti sa traiesti in ea. 

 

Daca si tu doresti sa-ti renovezi casa, CoArtCo este expertul de care ai nevoie. Munca acestora de inalta calitate se remarca foarte usor. 

Beneficiaza si tu de profilele lor decorative, ce mai astepti?!



0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube