Thursday, April 10, 2014

Picaturile oftalmologice, la mare cautare

Posted by Jucarii | 5:33 PM Categories:
Tatal meu si-a luat lentile de contact pentru a nu mai folosi ochelarii. In ultima perioada a avut ceva probleme cu lentilele de contact si a trebuit sa ii cumpar niste picaturi oftalmice ca sa nu se irite ochii din cauza ca poarta aproape zilnic acele lentile. El nu a vrut sa se consulte cu noi inainte de a alege sa isi cumpere lentile.

A fost decizia sa si noi am respectat-o dar acum a avut ceva probleme cu ele si a trebuit sa intervin. I-am recomandat eu o firma foarte buna de unde sa isi ia lentile de contact zilnice ca sa nu mai intampine diverse probleme. Si eu am apelat la aceeasi firma de lentile pentru a nu mai purta ochelari. Mi se par mult mai bune si acum vad clar atat la distanta cat si de aproape.

Desigur, lentilele de contact pot fi de multe ori si o fita, mai ales in randul tinerilor care vor sa isi schimbe culoarea ochilor. Inca nu am incercat asemenea lentile de contact, dar daca ar fi sa imi cumpar, as alege culoarea albastru. Este o culoare foarte interesanta pe care o ador de cand ma stiu.

Vezi la ce pret gasesti lentilele de contact daca si tu esti interesat sa iti cumperi o pereche atat de vedere cat si de frumusete, pentru a- ti schimba culoarea ochilor. Lentilele de contact s-au ieftinit foarte mult in ultima perioada, asa ca iti poti achizitiona foarte ieftin orice pereche de lentile ai nevoie direct de pe net.

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube