Thursday, November 28, 2013

Kurtmann te ajuta iarna asta!

Posted by Unknown | 8:06 PM Categories:
Nu sunt foarte priceput in materie de haine, sunt destul de simplu si sunt convins ca nu hainele il fac pe om.

Insa pe Kurtmann am gasit niste produse care cu siguranta, merita atentia mea, desigur... lista este foarte lunga, insa am sa ma limitez la bugetul meu, si la cele 3 produse care cred ca am sa le cumpar cat de curand.

TOP:

1. "Sacou Piazza Italia Serenity Grey


-deoarce vin sarbatorile, un sacou nu strica, mai ales unul ca si acesta;

2."Pantaloni Piazza Italia Count Grey"
 
-niciodata nu poti sa ai destui pantaloni, iar acestia sunt facuti aproape 100% din bumbac, un motiv in plus pentru a ii cumpara;

3. "Camasa Piazza Italia Grafette Blue


-daca tot vin sarbatorile , o camasa in plus nu poate decat sa ajute ;)

Deci, acestea sunt alegerile mele, nu uita, Kurtmann iti sta la dispozitie.

Aboneaza-te la newsletterul KURTMANN pentru a fi la curent cu noutatile in moda zi de zi si fii primul care afla de super ofertele de Black Friday. In plus, nu uita ca ai transport gratuit la toate comenzile cu produse in valoare de peste 190 lei

1 comment:

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube