Thursday, November 28, 2013

Ce e mai bun pentru familia mea

Posted by Unknown | 8:27 PM Categories:
Intotdeauna ma gandesc la ce este mai bun pentru familia mea, desigur asta inseamna: un trai bun, o educatie buna dar si un habitat bun. O mare parte din activitatile zilnice se produc in casa/curte/gradina, asadar aceste 3 elemente merita o atentie deosebita, cand vine vorba de siguranta si bunastarea faimiliei mele.

Cum ar arata curtea si gradina noastra? Ei bine, ar trebui sa aiba un perimentru cat mai larg, sa contina atat gazon cat si pavaj, desigur as putea sa ofer o lista larga de aspecte, insa acestea sunt cateva elemente fara de care curtea si gradina mea nu ar exista:

1. O gradina cu flori care sa contina Queen of Bermuda si Double Parfume.
Image  Image

2. Curtea ar fi imprejmuita de un gard viu sau  Cupressocyparis Leylandii cum ii este numele.


3.Ca si unelta, motosapa nu va lipsi din arsenalul pentru gradina.


4. Pentru copii, voi amplasa si un leagan, asa ei vor putea sa se distreze tot timpul.






 
Asadar, acestea sunt unele dintre produsele cu ajutorul carora imi voi face curtea si gradina un loc mai bun pentru familia mea.

Devino fan-ul paginii Covera: “https://www.facebook.com/covera.ro” si descoperi super-oferte de Black Friday

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube