Friday, November 29, 2013

De ce este nevoie pentru o noapte fierbinte?

Posted by Unknown | 1:08 AM Categories:
Desigur ca pentru multi barbati, o noapte fierbinte ar incepe cu un pahar de vin, o muzica lenta si doamna lui imbracata asa:
Chemise Obsessive Shafiria

Chemise Shafiria

 sau

http://static1.sevensins.ro/images/products/7simg/87130/normal/avanua-leo-body-97179.jpeg

Body Leo, de la Avanua

Insa eu unul cel putin nu am nevoie de o asemenea aparitie incendiara, demna de coperta revistei Playboy.
Adica ce iti sugereaza asta:

http://static7.sevensins.ro/images/products/7simg/87154/full/set-sexy-lolitta-zipper-98324.jpeg 

Set sexy Zipper, de la Lolitta

exact, mie imi sugereaza, ca Xena, printesa razboinica a venit pentru a se intalni cu Hercule, iar acela cu s
siguranta nu sunt eu. 

Sunt de parere ca , in filme aceste costume joaca un rol mult mai important pentru a starni imaginatia oamenilor, insa in viata reala , eu cel putin, nu as avea nevoie ca prietena mea sa ma astepte imbracata asa, seara cand ma intorc acasa.

Devino fan-ul paginii SevenSins si descoperi super oferte de Black Friday!

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube