Friday, November 29, 2013

Arta in gradina ta!

Posted by Unknown | 8:20 PM Categories:
De mic sunt pasionat de obiectele de arta, in special de catre scuplturi. Consider ca toata munca lui Michelangelo este sublima! Felul in care sculpta acest om, si tot ceea ce a realizat este divin. Insa, sa fim serios, deabia imi permit sa merg la muzeu sa vad asemenea sculpturi, daramite sa mai si visez sa am asa ceva in curtea din spatele casei.

Sunt absolut convins ca atunci cand o sa am casa mea, o sa am o gradina destul de mare in care sa amplasez cateva sculpturi. Intrebarea este, cine va putea sa-mi  atinga asteptarile?! O intrebare la care nu i-am gasit raspunsul pana acum catva timp cand i-am gasit pe ei :

http://www.piatraonline.ro

Aici am gasit cel putin 2 statui pe care am sa le cumpar cu siguranta.
Una dintre aceasta este
Statueta Discobolo - Statui Romane Statui Grecesti Piatra  

iar cealalta este
Statui Romane Versano - Oferta Statui Romane Piatra
 Insa, de ingrijire imi faceam cea mai mare grija, dar am descoperit  impermeabilizare travertin   si impermeabilizant LTP Mattstone  , aceste doua solutii mi-au raspuns tuturor nelamuririlor.
Asa ca sunt pregatit sa cumpar de la ei de cum am sa imi amenajez gradina! Fa-o si tu!;)

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube