Friday, November 29, 2013

Cu ce ne imbracam toamna asta de la MiniPRIX?

Posted by Unknown | 12:50 AM Categories:
Ok, deci in postarea aceasta, am sa va spun exact ceea ce eu mi-as cumpara de pe miniPRIX, ce as purta toamna/iarna aceasta.

Am sa fac din nou un top cu produsele pe care eu le-as achizitiona :

https://www.miniprix.ro/thumbs/picture-f7dc836f64b4-200-200-1-85.jpg   

Pot sa spun doar ca sunt inebunit dupa acest gen de incaltaminte.


 

Am blugi de acest fel, si de aceea doresc sa-mi mai cumpar o pereche, si o recomand oricui pentru calitate si confort.

 3. Jacheta cu gluga detasabila 

 

Imi place genul de jacheta, nu este prea buna iarna, insa pentru toamna este excelenta.

In concluzie, acestea sunt articolele pe care eu doresc sa le cumpar de pe miniPRIX.
Sunt la un pret care nu te lasa cu gura cascata, si sunt accesibile oricui, transportul este foarte rapid si sigur. 

Descarca aplicatia Miniprix (pentru Android sau iOS

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube