Friday, July 25, 2014

Camere de Supraveghere pentru afacerii

Posted by Unknown | 11:19 AM Categories:
Camera supraveghere 800TVL Ir 20M lentila 3,6 mm SAFER
               (Imagine: AtuTech)

Este foarte usor sa dai exemple despre importanta camerelor de supravechere in zilele acestea. Sincer, acestea si-ar putea gasi locul oriunde, datorita faptului ca pe zi ce trece nesiguranta omului creste tot mai mare.

Insa eu am sa va ilustrez foarte pe scurt ce ma convins pe mine ca trebuie sa ofer o atentie mult mai mare unor sisteme de supraveghere.

Totul a inceput cu putina vreme in urma, eu fiind managerul unui pub destul de popular in zona mi-am dat seama ca au inceput sa apara tot mai multe minusuri, au inceput sa dispara tot mai multe lucruri. Era un fenomen ciudat, cu cat barul avea mai multi clienti si mai multe vanzari, cu atat pierderile era mai mari.

Pana intr-o zi, cand un bun prieten mi-a recomandat AtuTech, si sistemele lor de supraveghere. Spunea ca el si-a instalat camerele de supraveghere de la ei, si este extrem de multumit, practic, pe el aceste camere l-au ajutat sa nu intre in faliment, genial!

ATUTECH

Asa ca, dupa o cautare nu foarte amanuntita pe site-ul lor, AtuTech, am gasit exact ce-mi trebuia. Am comandat cateva camere de supraveghere pentru interior, am dorit si instalarea lor, iar pentru ca tot ceea ce eu comandasem depasea suma de 1000 Ron, am beneficiat de transport gratuit.

In scurt timp, investitia mea a dat roade, chiar daca la inceput sefii mei nu au vazut cu ochi buni instalarea camerelor de supraveghere, deoarece ei credeau in seriozitatea angajatilor, au realizat cat de benefice sunt pentru prosperitatea unei afaceri.

Multumita lui AtuTech, salariul meu a crescut considerabil, recomand cu mare placere fiecarei persoane, fie pentru afacerea lui , fie pentru siguranta acestuia.

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube