Thursday, May 15, 2014

Nutrivita iti lungeste viata

Posted by Unknown | 11:25 PM Categories:

Cu totii auzim din ce in ce mai des cuvantul 'BIO'. Sa vedem ce inseamna pentru tinerii din ziua de azi acest cuvant.


La acest interviu au luat parte doar doua persoane. O fata pe nume Ana, 22 de ani. Si un baiat pe nume Sergiu, 26 de ani.

Eu si Ana:

Eu: Explica-mi te rog ce intelegi tu prin produse dietetice si bio?

Ana: Ei bine, produsele dietetice sunt acele produse care te ajuta daca vrei sa slabesti, se folosesc atunci cand cineva tine o dieta. Cele bio  sunt produsele care nu au fost modificate genetic, nu contin e-uri sau alte substante chimice.

Eu: Ce parere ai despre managementul greutatii corporale?

Ana: Cred ca este un mod mult mai elevat de a spune : ''Cat de mult iti pasa despre greutatea ta?" ; cata grija ai la ceea ce mananci.

Eu: Cat crezi ca este de importanta mentinerea unui stil de viata sanatos?

Ana: Sincer, sunt de parere ca doar mentinerea unui stil de viata sanatos ne mai ofera speranta la o viata cat mai indelungata. Avand in vedere poluarea si stresul zilelor noastre, pordusele bio si cele dietetice ne ofera o sansa la o viata mai lunga si lipsita de dureri.

Eu: Si o ultima intrebare. Cunosti vreun magazin care sa vanda/distribuie aceste produse?

Ana: Da, Nutrivita!

Eu si Sergi:

Eu: Ce intelegi tu prin nutritie sportiva?

Sergiu: Poi... Cred ca se refera in mod special la felurile de macare pe care sportivii au voie sa le manance.

Eu: Ai avut vreodata probleme de slabire? Daca da, cum ai reusit sa slabesti?

Sergiu: Da, in adolescenta, cantaream in jur de 90 de kg, insa  prin diferite diete si mancaruri bio, am reusit sa slabesc, dar intr-un mod sanatos.

Eu: Cat crezi ca este de importanta mentinerea unui stil de viata sanatos?

Sergiu: Nu cred ca in zilele noastre este posibila tinerea unui stil de viata complet sanatos. Si oricum, avand in vedere calitatea produselor de acum, si ritmul alert de zi cu zi, nu cred ca un stil de viata mai sanatos ar fi de mare ajutor.


Eu: Si o ultima intrebare. Cunosti vreun magazin care sa vanda/distribuie aceste produse?

Sergiu: Da cred, Nutrivita, de acolo imi cumparam produsele bio si dietetice.


In concluzie, Nutrivita reuseste sa imprastie o noua mentalitate, cea care pune pe primul loc sanatatea.


0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube