Wednesday, May 7, 2014

Compania DDD mi-a salvat viata!

Posted by Unknown | 10:47 PM Categories:
Combaterea gandacilor de bucatarie din apartamente sau garsoniere | Dezinsectie gandaci de bucatarie | Pret Dezinsectie Gandaci | substante contra gandacilor | otrava gandaci  

Azi am sa va prezint o poveste nu tocmai fericita. Veti intelege cum Compania DDD m-a ajutat la combaterea gandacilor de bucatarie.

 Vedeti chestia aceea de sus, creatura aceea oribila, cu 6 picioare lungi si neepilate, musteti mai mari decat ale motanului meu si cu ochii precum ai lui Spider-Man?

Ei bine, bestia aceea insotita de o turma de semeni de ai ei, mi-a invadat locul cel mai sacru din casa. Locul cel mai linistitor, unde puteam sa imi desfasor activitatile fara nici cea mai mica problema. Locul unde ma simteam liber, unde simteam ca sufletul meu se usureaza de orice fel de greutati. Doar acolo simteam ca este coltul meu de rai. Cu siguranta v-ati dat seama la ce ma refer. Acel loc nu poate fi decat bucataria!

In familia mea, este o traditie as putea spune, ca  barbatul sa gateasca  cel mai bine din casa. Chiar daca nu stie sa pregateasca numai 2 feluri de mancare, le va face perfect. Eu urmez cu strictete traditia, asa ca fie va vine sa credeti sau nu, bucataria este cel de-al doilea dormitor al meu. Gatitul nu mai este doar un hobby pentru mine, mai nou este o pasiune.

Asadar, era o seara de sambata obisnuita , eu ma aflam in bucatarie, preparand opera mea de arta, cum imi place sa o numesc, pe numele ei "macaroane cu branza". Totul decurgea bine, ma aflam in plin proces de creatie. In viziunea din mintea mea, ma aflam alaturi de 2 mari personaje. In stanga mea se afla Da Vinci, care avea urme de vopsea pe fata, muncind din greu la o capodopera renumita de a sa, 'Gioconda' sau 'Mona', cum lui ii placea sa o numeasca. La dreapta mea, muncind din greu cu aceeasi ardoare se afla Picasso, creand 'Guernica'. Eu ma aflam intre cei doi, acum ma alflam la partea care necesita cea mai mare atentie dar tot odata si delicatete. Ma aflam in momentul in care trebuia sa pun branza din tub peste macaroane.

Totul mergea ca uns, cand deodata vad la nici macar un metru distanta de mine, langa cuptorul cu microunde, bestia. Se afla in pozitie de atac , imi dadeam seama dupa expresia fetei lui. Nu m-am panicat, stiam ce am de facut. Am scos din dulapul de jos sucitoarea, si am facut un pas spre el. Pe cand eram cu sucitoarea in aer, gata sa-i frang cel putin gatul,  inca 2 prieteni i-au iesit in ajutor. Doar atunci am realizat in ce pericol ma aflam defapt. Nu am mai stat deloc pe ganduri si am fugit in sufragerie, inchizand usa in urma mea. Am luat telefonul si printr-o miscare extrem de perspicace a degetelor, am format numarul 0219662 (in caz ca nu stiati deja, aceste este numarul de urgenta in caz de gandaci). Deindata a raspuns dispecerul, iar a doua zi dimineata o echipa de la Compania DDD a venit sa ma salveze. Totul a durat foarte putin, insa munca mi-a fost compromisa, gandacii de bucatarie se atinsesera de ea.

ddd_logo

In alta ordine de idei, recomand cu incredere serviciile furnizate de catre "Compania DDD". Ei chiar stiu sa le vina de hac gandacilor.

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube