Sunday, April 6, 2014

Tu cand ai citit o carte ultima oara?

Posted by Jucarii | 7:57 PM Categories:
 Este foarte important sa citim carti pentru a ne dezvolta imaginatia si pentru a deveni mai culti. Cititul ne deschide noi bariere catre necunoscut si descoperim de fiecare   data multe lucruri interesante. Trebuie sa recunosc ca sunt un mare fan al lui dan brown. Este unul din   cei mai mari scriitori din toata lumea si de fiecare data cartiile sale au un mare succes pe piata.

Ultima   care a sa este Inferno. Am cumparat-o de pe internet zilele trecute insa nu am apucat sa o citesc pana   acum. Inca mai am cateva sute de pagini tot la o carte de a sa, numita Simbolul Pierdut. Am citit pana acum toate cartiile din seria lansata de Dan Brown si am fost foarte incantat. Cel mai mult mi-a placut   Conspiratia fiindca am descoperit foarte multe lucruri interesante. I-am comandat si baiatului meu de pe net, padurea spanzuratilor fiindca le cere la scoala sa o citeasca.

Ma bucur ca inca mai sunt indemnati   copiii sa citeasca cate o carte de calitate. Eu am citit majoritatea operelor autoriilor romani si sunt un   mare fan al lui Eminescu. Pe plan international imi mai place sa ii citesc cartiile lui agatha christie. Si ea   este o autoare de succes care a produs doar carti de calitate. Este cea mai buna scriitoare din lume din   punctul meu de vedere. Am inteles ca a lansat o noua carte. D-abia astept sa o cumpar si eu pentru a   mai ma delecta cu ceva de calitate.

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube