Wednesday, April 16, 2014

Carti pe care le-am citit si le recomand

Posted by Unknown | 11:45 PM Categories:
http://www.27newstreet.co.uk/wp-content/uploads/2011/05/Cornerstone-bookshop.jpg
( Imagine luata de la 27newstreet.co.uk )
 Pentru cei care inca nu s-au pierdut pe taramurile idioteniei inca si a cocalarismului. Pentru acele persoane care inca considera ca a citi o carte nu este timp irosit si intotdeauna inveti ceva din ea, aici se afla o lista cu cateva carti pe care le recomand:

1. Codul lui Da Vinci


http://4.bp.blogspot.com/-r3WRdFAGpjg/US-f98XxZiI/AAAAAAAABFU/-y6r3fTKcfc/s320/codul-lui-da-vinci.jpg

 O carte pe care as citi-o inca odata fara sa respir! Intotdeauna mi-au placut povestile isotrice, iar aceasta carte contine tot ce-ti poti dori in materie de simboluri, arta, documente, ritualuri, intamplari. In special daca iti plac povestile de genul Sherlock Holmes.

2. The Firm

http://3.bp.blogspot.com/-GVsJTaOtY7U/TzST3CyQCUI/AAAAAAAAEts/4QukepOq4sc/s1600/Books+6.jpg

 O carte pe care am citit-o cu ceva vreme in urma, insa imi amintesc inca si acum aproape fiecare detaliu din ea. J.Grisham are un fel a parte de a te introduce direct in mijlocul actiunii. Trebuie sa remarc faptul ca aceasta carte mi-a placut atat de mult incat am terminat-o de citit in doar 2 zile.


3.  Jocurile Foamei ( Toate cele 3 parti)
http://www.awkwardgeeks.com/wp-content/uploads/2013/03/the-hunger-games-books-1-3.jpg

Din seria aceasta mai SF, Jocurile Foamei a fost prima carte care a reusit sa-mi starneasca interesul, si a meritat! Cand am auzit prima data de povestea care este prezentata in carte, mi s-a parut banal, nimic nou, doar un Twilight cu alti actori. Cu greu am acceptat sa o citesc, la indemnul prietenei mele, insa nu regret deloc.

Cartea asta a reusit sa imi creeaze o stare de hipnoza,am citit toate cele 3 carti in doar o saptamana. Nimeni nu putea sa aiba o conversatie decenta cu mine, despre orice era vorba, eu faceam trimiteri la anumite intamplari din carte. Trebuie sa recunosc faptul ca am fost putin obsedat de ea.

4. Divergent 

http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/e6/d7/e6d71434558c16c27b6e1f00575b490c.jpg?itok=A3hV4fL3

Daca tot este vorba de triologii SF, aici se afla inca una. Divergent este in mare parte asemanatoare cu povestea din Hunger Games, insa parerea mea personala este ca in cartea aceasta am simtit mai multa emotie, o poveste mai plina de entuziasm care parca iti transmite sentimentele pe care le simt personajele mult mai bine. De remarcat faptul ca si primele 2 carti le-am citit in doar 3 zile, iar parerea mea este ca merita fiecare secunda citita.

5. Bel Ami

http://1.bp.blogspot.com/-ghnbM274Hf4/TlQTLfwh2wI/AAAAAAAAFFA/dp3Wq6rrYPs/s1600/Bel.JPG


La varsta de 14 ani am citit aceasta carte, si trebuie sa admit faptul ca mi-a cam zguduit din temelii toate parerile mele despre viata si relatii. Chiar daca la inceput nu pare a fi o carte care merita citita pana la capat, dupa doar cateva pagini simti ca te afli in lumea lor, ca esti alaturi de personajul principal in fiecare scena. Dupa aceea am vazut si filmul, si surprinzator, a atins nivelul asteptarilor mele.

6.  Ultimul Cantec

http://judysturman.typepad.com/.a/6a00d8341c38e553ef0133ec852baa970b-320wi

Ne fiind un mare fan al lui N. Sparks la acea vreme, nu aveam foarte mari asteptari de la aceasta carte. Insa am ramas de-a dreptul surprins de parerea gresita pe care o aveam despre ea, inainte de a o citi. Din nou la indemnul prietenei mele am citit si aceasta carte, si chiar credeam ca va fi ceva strict pentru fete, insa chiar daca nu am devorat-o la fel ca si pe celelalte, si am rumegat-o foarte incet, adica am citit-o in aproape 2 saptamani, cartea a avut acelasi efect asupra mea. Insa dupa ce am terminat de citit cartea, am ramas cateva zile cu un mare sentiment de tristete.

De asemenea recomand cu mare drag oricare alta carte de la Nicholas Sparks, eu am mai citit si The Lucky One, The Notebook, Safe Haven, Dear John,  A Walk to Remember.


7. Romeo si Julieta

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e5/Romeo-and-juliet-DVDcover.jpg

O deosebit de frumoasa poveste de dragoste spusa intr-un stil aparte, asa cum doar William Shakespeare poate sa o faca. Am citit cartea acum multi ani, pe vremea cand ma aflam doar in ciclul gimnazial. Aceasta carte m-a facut sa realizez cat de importanta este iubirea in viata, si cat de oarba poate ea sa fie. Consider ca fiecare individ care se mandreste ca-i place cititul, ar trebui sa citeasca aceasta opera.


Desigur ca recomand aproape fiecare carte scrisa de catre acesti autori, si inca multe alte carti, insa deocamdata acestea sunt.  Din pacate, timpul nu-mi ofera posibilitatea de a marii numarul de carti din aceasta postare, insa promit ca pe cat de curand posibil am sa revin cu o continuare.


0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube