Tuesday, February 4, 2014

Oportunitati si placere!

Posted by Unknown | 2:35 AM Categories:
Blog Awards 
BlogAwards, pe scurt, este mana de ajutor de care are nevoie orice blogger din Romania. 

Detin un blog inca din anul 2008, insa nu m-am gandit niciodata ca am sa pot sa am un castig de pe urma lui. Pe atunci eram prea mic pentru a ma gandi la castiguri financiare, si mult prea crud pentru a intra in lumea blogging-ului. Insa simteam ca este ceva ce ma pasioneaza, chiar daca nu faceam altceva decat sa postez lucruri care mi se pareau interesante, nu neaparat articole originale, simteam ca incetul cu incetul, cladesc ceva misterios. Ma fascina de fiecare data faptul ca aveam vizitatori, chiar daca erau doar 2 care au ajuns din intamplare si pe blogul meu, sau daca era o persoana care era atrasa de continut, pentru mine era acelasi sentiment de fericire in suflet.
In anul 2013 am ajuns sa am peste 10.000 de vizualizari pe luna, iar chiar daca a trecut mult timp, inca mai simt acea emotie cand vad statisticile lunare, insa totusi, cu peste 60.000 de vizualizari, inca nu aveam nici un castig de pe urma blogului. 
Asa ca intr-o seara, printr-o raita prin mai multe bloguri, am descoperit BlogAwards. In acel moment am simtit ca in fata mea s-a deschis o usa care avea sa ma duc pe un drum mult mai bun, presarat cu premii si multe bucuri. Aici participand la campanii poti sa castigi premii in vouchere, obiecte, bani, etc... 

Uite ce ai de facut daca doresti sa intri si tu in comunitatea BlogAwards si sa castigi premii : 
1. Sa ai un blog in care sa ai cateva postari.
2. Iti faci un cont la ei pe site.
3. Scrii cel putin un articol pe baza temei campaniei la care doresti sa aplici si aplici.

Iar asta este tot, oricine se poate descurca foarte usor, mai ales datorita noului design al site-ului, care-l face mult mai usor de accesat, si mult mai primitor.
In alta ordine de idei, una dintre firmele de promovare alaturi de care lucreaza BlogAwards,  este Allview, in caz ca nu stiai , aceasta firma este cea mai cunoscuta firma romaneasca de electronice, la momentul actual, din intreaga lume. 

Acestia sunt inventatorii SmartPhone-ului P6 Quad Plus , produsul meu preferat din intreaga lor gama, cu procesor Quad Core de 1,5 Ghz, display HD Super Amoled de 4,65 inch protejat de Gorilla Glass, si camera foto de 8 MP.


(Sursa : http://www.allview.ro/produse/telefoane/lista-telefoane/p6-quad-plus/descriere/)

Acest telefon a fost concurent direct al Samsung-ului S3, HTC One Max- ului si multor altor telefoane de ultima generatie. Iar avand in vedere, raportul dintre calitate si pret, sunt de parere ca produsul romanesc castiga fara indoiala.

In concluzie, trebuie sa sprijinim si sa ne mandrim cu toate realizarile romanilor nostri, si sa dam o mana de ajutor celor care doresc si cred ca pot sa produca o schimbare in lumea din jurul lor. Iar acest lucru il fac foarte bine cei de la BlogAwards, care sprijina comunitatea bloggerilor din Romania, pentru a face un pas inainte.

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube