Thursday, November 28, 2013

Tot ce mi-as fi dorit in copilarie

Posted by Unknown | 10:31 PM Categories:
Sunt constient ca in lume si in special in Romania, sunt o groaza de cazuri de copii fara parinti, sau familii fara posibilitate financiara sau orice fel de cazuri de genu. Si imi pare rau pentru ei, si sincer de cate ori am ocazia incer sa-i ajut.

Ceea ce vreau eu sa spun in aceasta postare este ca, nici eu nu provin dintr-o familie extrem de incredibil de instarita. Insa ai mei au facut tot posibilul pentru mine si pentru fratii mei sa avem tot ceea ce ne trebuie tot timpul. Incepand din copilarie , pana in ziua de azi. Desigur ca acum, gandindu-ma la copilarie, stiu ca nu este bine sa imi para rau ca nu am avut unele lucruri, acum sunt destul de matur pentru a realiza ca sanatatea si cei dragi este tot ceea de ce ai nevoie in viata. Insa, imi amintesc ca, de cand eram mic, imi doream 3 jucarii. Pe care din pacate, sau poate fericire nu le-am avut.

Una dintre ele este un Elicopter cu Camera Video DH-9115   , desigur acesta este un model semiprofesional, sau nu stiu sigur, pentru ca nu ma pricep, insa imi amintesc ca inca de cand am vazut acel film cu cei 3 frati care stiau carate, nu imi amintesc acum numele, insa acolo prietena lor, o fata din vecini avea o jucarie de aceasta. Imi imaginam ca as putea chiar sa zbor eu cu el... imaginatie prea bogata, ce mai...
BigBoysToys - Elicopter cu Camera Video DH-9115  
 Poate este mai bine ca a ramas doar la stadiul de dorinta, deoarece nu stiu ce as fi putut sa distrug cu el, daca il aveam.

Un alt lucru care se afla "on my wish list" , era Trenulet Electric Trem Pendularhttp    , da, si de asta am avut ceva asemanator, insa niciodata nu mi-a dat satisfactia pe care o asteptam, intotdeauna credeam ca cel din reclama de la TV , este mult mai bun si as putea sa-mi transport figurinele cu el. Da, imi imaginam ca Super-Man va sta in acelasi vagon cu Spider-Man, Wolverine si Hulk Hogan , ca vor lua micul dejun impreuna si se vor gandi ce inamici mai distrug in acea zi.

 Trenulet Electric Trem Pendular

Ultimul, dar nu cel din urma lucru pe care mi-l doream era...Da, foarte greu de ghicit, un Set  de Tobe  , probabil ca asta este cea mai mare dorinta a fiecarui copil, si cel mai mare cosmar pentru fiecare parinte. Adica acum inteleg ca nu mi-ar face placere sa imi bata in cap toata ziua fratele meu mai mic tobele acelea, insa atunci, erau precum o modalitate de a fi un super star rook, atunci stiam ca daca o sa am un instrument muzical , atunci am sa devin muzician.

Reig Musicales - Set Tobe Flash 

In concluzie, maturitatea ajuta, ajuta foarte mult in special pentru a vedea unde ai gresit in trecut si unde erai absurd, naiv, si sa stii sa nu mai repeti acele lucruri.

Pregateste-te pentru ofertele de Black Friday de la Bestkids! Pe 29 Noiembrie vei avea parte de surprize placute din partea magazinului tau preferat de jucarii si accesorii pentru copii!

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube