Thursday, November 28, 2013

La Redoute inspaimanta iarna!

Posted by Unknown | 9:57 PM Categories:
Avand in vedere ca iarna s-a asternut peste noi, garderoba noastra trebuie sa se schimbe si ea. Meteorologii anunta temperaturi de -10 C cel putin in aceasta iarna, asadar trebuie sa ne pregatim foarte bine pentru ceea ce urmeaza.

La Redoute ne ajuta cu o gama foarte variata de produse care sunt menite sa ne ajute in aceasta iarna.

Am realizat un top de 3 articole, pe care eu le doresc pentru aceasta iarna.

1. Parka bicolora (geaca de iarna)

Parka bicolora 

Ce ma  atrage la aceasta geaga, este in primul rand combinatia de albastru cu maro, dupa aceea felul in care arata si nu in ultimul rand faptul ca are si gluga, sunt sigur ca o sa-mi protejeze foarte bine capul fara sa fiu nevoit sa port caciula.

2. Blugi cu croiala slim

Blugi cu croiala slim  

Sunt convins ca acesti blugi doar prin felul in care arata, imi vor tine foarte bine de cald la iarna. ;)

3. Ghete din piele intoarsa de vitel 

Ghete din piele intoarsa de vitel 

Acest vitel in miniatura, abia asteapta sa-mi bag picioarele in el, la propriu, si sa-l port prin iarna. Eu unul stiu ca as avea o satisfacere sufleteasca cel putin, deplina daca as avea cel putin aceste 3 articole.

Asadar, acestea sunt alegerile mele in TOP 3, sper ca Mosul sa vada aceasta postare !

Aboneaza-te la newsletterul LaRedoute si primesti cadou 30 Ron. Fii primul care afla de super ofertele de Black Friday

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube