Monday, October 27, 2014

Ce inseamna cu adevarat un laptop?

Posted by Unknown | 8:52 PM Categories: ,




http://orderinthischaos.files.wordpress.com/2013/02/broken_laptop.jpg

 Ei bine, pentru majoritatea oamenilor, laptopul este o masinarie tipica care indeplineste mai multe cerinte, nimic iesit din comun,  nimic mai mult decat o adunatura de plastic si fier cu ajutorul careia poti sta pe net, sa lucrezi sau sa te joci.

 Pe cand, pentru mine laptopul este prietenul meu de baza, este legatura dintre mine si lumea virtuala. Am laptopul acesta de 6 ani, nu este ceva special sau iesit din comun, doar un laptop Toshiba vechi, dar de nadejde. El a fost langa mine pe tot parcursul evolutiei mele ca si adolescent, insa acum este cam pe duca.

Primul accident la avut acum 2 sau 3 ani. Mergeam cu el dintr-o camera in cealalta iar fratii mei mai mici se jucau de-a prinselea prin casa, unul dintre ei care depasea cu mult viteza legala de alerga la noi in casa a intrat direct in mine. Laptop-ul a zburat putin peste un metru in aer, a cazut pe jos si a patinat pana sub pat. Incepand de atunci CD-ROM-ul nu mai functioneaza si nici placa de retea, de asemenea  tot din acea vreme a inceput sa se auda un huruit ingrozitor, insa l-am reasamblat si functioneaza. 

Stiati ca un an pentru un laptop = 7 ani pentru un om? Da, la fel ca si la caini.  Bazandu-ma pe aceasta teorie pot gasi niste raspunsuri intrebarilor mele. Intrebari precum : 

De ce se misca atat de greu?

De ce am pixel morti pe ecran?

De ce imi sacadeaza clipurile mai mari de 360p?

De ce doar o boxa mai are sonor? 

De ce suna mai tare decat tractorul lui bunicu’?

Eu nu sunt un expert in calculatoare, nu am reparat niciodata un calculator. Insa pentru pregatirea mea pentru facultate  laptopul are un rol esential. Nu doresc sa-mi supar prietenul, pe Tosib, asa cum imi place sa-l numesc, insa incep sa cred ca este depasit de noua tehnologie. Fratii lui mai tineri sunt mult mai viteji.

Ii sunt recunoscator pentru ca mi-a fost alaturi atat de mult timp, insa devine tot mai egoist pe zi ce trece, daca la inceput avea doar 2 locuri pe ecran in care-mi restrictiona vizibilitatea, ei bine acum aproximativ un sfert este acaparat de el.

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube