Saturday, March 8, 2014

FMNRent.com , pune lumea in miscare!

Posted by Unknown | 5:57 PM Categories:
http://www.rentacarkosovo.com/wp-content/uploads/2011/06/car2.jpg



De curand am luat permisul insa nu mai am bani si de masina. O sa mai strang vreo 6 luni bani pana   cand reusesc sa am exact suma necesara pentru a achizitiona masina care imi place mie.

 Nu sunt adeptul  achizitionarii unui autovehicul in leasing. Prefer sa il iau cu banii jos ca sa pot dormi linistit stiind ca nu   sunt dator pe la banci.

Cat timp mai strang bani de masina o sa mai ma folosesc de cele pe care le pot inchiria.Inchiriez macar odata pe saptamana masini de la fmnrent fiindca ies cu iubita in oras si nu se cade sa o duc cu tramvaiul sau taxiul.

 Cei de la fmnrent au oferte foarte bune la masinile de inchiriat!

 Iti   recomand si tie sa intri pe site-ul lor sa verifici ofertele. Vei gasi foarte multe masini din care poti alege.

Preturile sunt bune asa ca atunci cand ai nevoie de o masina urgent, apeleaza la fmnrent.


Recomand ----> http://www.fmnrent.com/rent-a-car-otopeni-airport 
                           
                           Site-ul Oficial
                          

1 comment:

  1. Din cate am auzit au printre cele mai bune oferte de pret la serviciile de rent a car Bucuresti.

    ReplyDelete

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube