Wednesday, March 12, 2014

Evoconcept, curatenie pentru tine!

Posted by Unknown | 5:10 PM Categories:
http://scomunicate.machteamsoft.ro/pictures/releases/size_w300/494/20494/servicii-de-curatenie-personalizate-pentru-casa.jpg

Am avut ceva probleme in apartament dupa ce a fost inundat de un vecin de la etaj. Am avut niste   constructori 2 luni de zile la munca in apartament pana am reusit sa il refacem.

Acum caut niste tarife curatenie dupa constructor deoarece au lasat destul de multa mizerie si eu nu am timp sa ma ocup de   toate. Cei care au lucrat aici au slefuit, au facut beton, etc asa ca a ramas in urma ca la santier.

Sunt in   cautare de firma care sa faca curatenie dupa constructor si am reusit sa gasesc cateva oferte destul de bune. Am vazut pe net ca cei de la evoconcept ofera servicii de curatenie de cea mai buna calitate.

Cei   de aici lucreaza cu produse de calitate si preturile sunt rezonabile. Iti recomand si tie sa intri pe acest   site pentru a analiza ofertele celor de la evonconcept.

 Acum poti economisi mult timp apeland la o echipa de curatenie profesionista.


Va recomand:    Alpinist Utilitar

                         Tarife Curatenie 

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube